Onze missie

SCROLL

Wij zijn schietvereniging Het Gulden Schot. Een vereniging van trotse sportschutters met grote passie voor de schietsport. Al meer dan 55 jaar zijn wij als vereniging actief binnen de diverse facetten die de schietsport te bieden heeft. Ons doel is het verder brengen van de schietsport op alle mogelijke manieren binnen ons bereik. Wij staan voor een moderne en professionele schietsport waarin veiligheid voorop staat. Daarnaast streven wij ernaar een open, diverse en gastvrije vereniging te zijn. Wij staan altijd open voor een goed gesprek of een snelle babbel. Dit maakt onze vereniging niet alleen een club waar een serieuze sport wordt beoefend maar ook een plek waar mensen samenkomen voor een gezellige avond met elkaar.

Het Bestuur

Cor website.jpg

Cor Meerkerk

Voorzitter

Ik ben Cor Meerkerk, de voorzitter van HGS. Ik zet mij graag in voor een bruisende vereniging waar het goed toeven is in onze schietkelder en de bar van de voetbal vereniging GVV. Ik ben geboren in Hardinxveld-Giessendam en opgegroeid tot mijn 25 jaar, daarna 25 jaar getrouwd geweest en ben vader van 3 dochters. Nu reeds 6 jaar gescheiden en alleen wonend nog altijd in Zaltbommel. Ik ben uit ons mooie familie bedrijf gestapt en zal naar het einde van het jaar steeds meer vrije tijd gaan krijgen en daarmee hoop ik dan de schietsport wat vaker te kunnen uitoefenen op onze vereniging. Mijn hobby’s dat zijn er veel en heel breed te noemen zoals; schietsport, auto’s, motorrijden, golf, oude maar ook nieuwe kunst verzamelen en mee handelen zoals bijvoorbeeld schilderijen, met de camper een paar dagen weg in Nederland en op vliegvakantie naar een warmer land. Onze vereniging is in mijn ogen een groep enthousiaste mensen die met elkaar de sport als passie op een leuke manier met elkaar willen bedrijven, het is ook jouw vereniging en daar moeten wij met elkaar zorg voor dragen. Het op een leuke en sportieve manier er het beste van maken en met elkaar gezellig houden voor nu en in de toekomst. Ik hoop vaak op de schiet avonden aanwezig te zijn en hoop dan met iedereen kennis te kunnen maken en daarmee jullie verhalen/wensen te horen wat je van de vereniging vind/verwacht. Wij moeten met elkaar ervoor zorg dragen dat het een levendige en sportieve club blijft met enthousiaste leden en samen werken aan een stabiele toekomst. Daar ga ik voor !

Taken:

• Voorzitter

• Baancommandant

Jan website_edited.jpg

Jan Schanstra

Secretaris

Hallo, mijn naam Is Jan, en sinds kort ben ik de secretaris van SV het Gulden Schot. Ik ben werkzaam in het onderhoud van de de infrastructuur in Nederland. Ik ben nu sinds ongeveer een jaar actief in de schietsport en heb hier echt een passie voor ontwikkeld. Ik ben dan ook zeer regelmatig te vinden bij de schietbaan.

Mocht je een vraag hebben over de schietsport, verlofaanvraag een dergelijke, dan kunt je bij mij terecht. Spreek mij aan op de vereniging of mail naar info@svhetguldenschot.nl.

Taken:

• Secretaris

• Trainer

Marco van As

Penningmeester

Ik ben Marco van As. Sinds 2022 ben ik penningmeester van SV Het Gulden schot

Ben in 1970 getrouwd met Louwra en heb 3 kinderen en 2 kleinkinderen. Samen met onze zoon hebben we een Zachtfruitkwekerij in Tricht waar we (kas)aardbeien, frambozen en rode bessen telen.

In het dagelijks leven heb ik de algehele leiding samen met mijn zoon en doe ik de financiële kant van het bedrijf. Ik ben vanaf 1994 actief in de schietsport waar ik me vooral bezig houd met het schieten van geweerdisciplines. Zelf heb ik dan ook een klein kaliber geweer(Anschutz) en karabijn(Anschutz). Daarnaast schiet ik ook nog met een grootkaliber karabijn: de m1 in .30m1

TAKEN:

• Penningmeester